Inbound Marketing

Vind jij pull ook veel toffer dan push? Dan kunnen wij elkaar de hand schudden. Forty7 kijkt verder dan die eerste toezegging. Sterker, die eerste ja is totaal ondergeschikt aan de twintig daaropvolgende ja’s.

En hoe doe je dat dan? De Nederlandse uitspraak is: in verrukking brengen. Sorry..? Ja, dat is een beetje een ouderwetse tongbreker. Wij spreken daarom over Delight. Delight komt na Attract en Engage, respectievelijk aantrekken en verbinden. Ofwel: je interesseert je publiek met relevante inhoud (Attract), ze haken aan omdat je in de juiste context een gepersonaliseerde oplossing plaatst (Engage) en je verrukt je nieuwe klanten met uitstekende service (Delight). Dat vinden we allemaal fijn namelijk.

Forty7’s filosofie is dus Attract. Engage. Delight. Maar dat begreep je al. Niet geheel toevallig is die mantra ook de basis voor succesvolle inbound marketing. Daarover hieronder méér.

So, let's get it on.

Met Inbound marketing staat de klant nou eens écht centraal. De juiste informatie, via het juiste medium op het juiste moment. Persoonlijk, maar wel schaalbaar. De brandstof voor inbound marketing is contentmarketing. Forty7 helpt je jouw doelgroep te bereiken door mooie, meeslepende en activerende verhalen te delen. Die verhalen kunnen ook super kort en to the point zijn, afhankelijk van wat het beste past bij jouw klant op dat moment. In elk geval zijn het verhalen die in de belevingswereld van je doelgroep en de context van je product passen. Wij verspreiden zodoende niet op reclamische wijze de USP’s van je product of dienst, want-da-werk-vaak-nie, maar prikkelen je buyer persona’s met content die indruk maakt. Die converteert.

Forty7 is samen met Scripta (www.scripta.nl) strategisch partner van HubSpot en heeft in 2017/2018 haar organisatie volledig opgelijnd tot we Forty7 Inbound marketingspecialist mochten noemen. Hét moment is dáár. Pretty darn cool, right?

Contact Forty7's Inbound Marketing Team

Neem contact op met FORTY7

Naam
E-mail
Bericht