Forty7’s ‘Conversion Lab’ zoekt jou!
Contentmarketingbureau Forty7 opent haar Conversion Lab nu ook in Breda en start haar zoektocht naar Conversion Heroes. Wat doet een hero? 
 
  • Jij helpt goede doelen zoals Amnesty International, de Brandwonden Stichting en het Rode Kruis aan groei
  • Jij verdient een lekker salaris met goed werk
  • Jij werkt zowel op locatie als in het veld – van fieldmarketing tot online onderzoek
  • Jij leert en kijkt mee in praktijkgerichte marketingdisciplines
  • Jij bent onderdeel van een gezellig en groot team
  • Jij behaalt internationale marketingcertificaten
 
Conversion Hero?
Conversion Lab?
Bij een contentmarketingbureau? 
Contentmarketingbureau Forty7 investeert in de toekomst door talent de ruimte te geven zich te ontwikkelen. Zo help je bijvoorbeeld een mooi goed doel aan groei, terwijl je tegelijkertijd een internationaal inbound marketingcertificaat haalt. Of je verricht deskresearch voor het creëren van buyer persona’s, terwijl je ’s avonds een masterclass contentmarketing volgt via Forty7’s Leerstoel Contentmarketing aan de UvA. Denken en doen, theorie en praktijk. Je ontwikkelt je zowel op commercieel als creatief niveau, je krijgt een lekker salaris en je komt in contact met de mooiste merken en slimste experts.
 
Kortom, werken en leren gaan bij ons hand in hand. En dat mes snijdt nadrukkelijk aan twee kanten: wij beschouwen onze young talents namelijk als inspiratie voor vernieuwing en verbetering van onze dienstverlening. Daarom is elke starter bij ons een conversion hero. En rightfully so! Dus, waar wacht je op? Meld je nu aan. Neem contact op met Steven (steven.hendriks@forty7.nl) of Angelica (angelica.dekkers@forty7.nl) en plan jouw sollicitatie op ons kantoor in Breda!
 
Over Forty7 | Content Conversion
Als contentmarketingbureau inspireren wij het publiek van onze klanten en helpen ze bij het maken van de juiste keuze. In de volle overtuiging dat een keuze alleen juist is als iemand er écht achter staat, doen wij er alles voor om waardevolle en relevante ervaringen te creëren. Ervaringen waarover gesproken wordt in het juiste netwerk en die aanleiding geven tot promotie bij een nieuw publiek.